Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Εκδόθηκε το πρώτο μου μυθιστόρημα με τίτλο 'Από την Κρήτη στον Πόντο'
Μυθιστόρημα εποχής - κάπου αρχές του 1900 - με πρωταγωνιστή ένα νέο που φεύγει για πρώτη φορά από ένα ορεινό χωριό της Κρήτης και φτάνει μέχρι τον μακρινό Πόντο, όπου εκεί υπάρχει μια απρόσμενη εξέλιξη του ταξιδιού γι αυτόν.
Η έκδοση του βιβλίου έγινε από τον εκδοτικό οίκο Μάριος Βερρέτας. Η πώλησή του γίνεται από όλα τα βιβλιοπωλεία ή ηλεκτρονικά από το site www.verettas.gr
Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω κριτικές για το συγκεκριμένο βιβλίο.

7 σχόλια:

dromaki είπε...

Καλέ μου φίλε
τιμή και χαρά μου που σε γνώρισα.
Το βιβλίο σου είναι υπέροχο.
Εύχομαι πολλές πολλές πωλήσεις γιατί το αξίζει.
Καλή ημέρα να έχεις:))

dromaki είπε...

Βάλε κάπου ένα e-mail να μπορούμε να σου στέλνουμε οτιδήποτε πέρα από τα σχόλια στο μπλογκ σου.
Καλή σου ημέρα.:)

αντωνης είπε...

Καλη σας μερα. Εμαθα για το βιβλιο σας απο το dromaki. Εχοντας τη μιση μου καταγωγη απο τον Ποντο και επειδη ειμαι παντρεμενος με Κρητικια (και μαλιστα Ηρακλειωτισσα) αγορασα το βιβλιο σας χωρις δευτερη σκεψη. Το διαβασα παρα πολυ γρηγορα, μολις πριν λιγη ωρα το τελειωσα.
Εγω δε νιωθω τον εαυτο μου ικανο να κρινω καποιον που εχει γραψει ενα τοσο ομορφο βιβλιο, το οποιο μου αρεσε πραγματικα. Σε αρκετα σημεια του με συγκινησε κιολας.

Μονο μια μικρη "παρατηρηση" εχω να κανω, με ολο το σεβασμο. Και πιθανον να μην αφορα εσας αυτο που θα πω αλλά τον εκδοτη σας. Θα προτιμουσα στο εξωφυλλο να ειχε και τον χαρτη της Κρητης, μαζι με τον χαρτη του Ποντου.

Σας ευχαριστω για το βιβλιο, ευχομαι τα καλυτερα.

Να ειστε καλα!

(ο πληθυντικος ειναι απλα και μονο γιατι εγραψα πρωτη φορα εδω).

Anogianos είπε...

Αγαπητέ αντώνη συγνώμη που δεν απάντησα ενωρίτερα αλλά ήμουν διακοπές (που αλλού στην Καβάλα).
Το βιβλίο πραγματικά το αφιερώνω σ' αυτούς που τόσο αγάπησα, με τα στραβά και τα ίσια τους. Γι αυτό έχω μόνο τον χάρτη του Πόντου. Γιατί με αγάπησαν πραγματικά σαν δικό τους. Πίστεψέ με είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω....

Να είσαι και συ καλά και ευχαριστώ.

Αν δεν θες να τσακωθούμε κόψε τον πληθυντικό.

αντωνης είπε...

Καλο μηνα Γρηγορη!

Ενα άλλο που θα ήθελα να μάθω, αν και το υποπτεύομαι, είναι τι εκανε ο Γρηγόρης του βιβλίου σε σχέση με τη δουλειά. Έγινε τελικά έμπορος;

:)

(όπως βλέπεις, ο πληθυντικό κόπηκε)

Anogianos είπε...

Να είσαι καλά αντώνη. Όχι βέβαια ποτέ δεν κατάφερε να πουλήσει τίποτα πόσο μάλλον να γίνει έμπορος.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Το Δρομάκι μου χάρισε το βιβλίο σου με ιδιόχειρη αφιέρωση.Ακόμα δεν μπόρεσα να το διαβάσω μα σου υπόσχομαι να το κάνω σύντομα και να σου πω τη γνώμη μου.